25.9.2014

I'm almost there!

Syksyn illat ovat pimenemässä ja ruska vaanii jo nurkan takana aikaansa odottaen. Syksyn saapuminen tarkoittaa myös Rinki tinki tinkille erästä asiaa... Nimittäin sitä, että Ken on maassa kaunehin? -kisa voi alkaa! Juhuu! Varsinainen kilpailu alkaa ensi viikolla, lokakuun alussa. Päätimme kuitenkin maistiaiseksi haastatella viime kauden voittajaa, Gothelia. 


Hei Gothel, pitkästä aikaa! Mitä sinulle kuuluu?
"Suoraan sanottuna aivan hirveää. Hirvittävän kamalaa. Mutta sehän on vain hyvä juttu. Kisan loputtua lähdin maailmanvalloitus-kiertueelle, mutta täällä aloituspaikassa Suomessa valloitus ei onnistunut ollenkaan suunnitelmieni mukaan. Koitin sitten mennä valloittamaan Ukrainaa, mutta minua ei edes päästetty maan rajojen sisäpuolelle! Olen hyvin pettynyt, minusta olisi tullut maalle hyvä presidentti! Epäonnistumiseni jälkeen minun oli pakko käydä kotona katsomassa Tähkäpäätä ja hieman keräämässä itseäni. Kotitornissani päätin, että alituinen matkustaminen vain rasittaa ja vanhentaa minua ennenaikaisesti. Niinpä oleskelin loppuvuoden tuon rasittavan Tähkäpään kanssa. Huh! Onneksi te kutsuitte minut takaisin Suomeen tätä haastattelua varten, sillä hermojani alkoi rasittaa Tähkäpään ainaiset laulut ja hinku lähteä katsomaan "taivaan valoja"! Ne on tähtiä, pöljä!" 

Öö... Hienoa? Olet varmaan kuullut, että meillä on alkamassa 4. kausi Ken on maassa kaunehin? -kilpailusta?
"Totta kai olen kuullut! Ja näin, että teillä oli nyt kesällä äänestys siitä, ketkä kisassa kilpailisivat. Vaihtoehtoina olivat aikuiset, lapset ja eläimet. Ja tiedätkö mitä? Eniten ääniä keräsi eläimet! ELÄIMET! Ne söpöt, suloiset, karvaiset otukset! Kuka niiden kisaa muka jaksaa katsoa? Eikös sellainen kisa olisi paljon parempi, jossa kilpailisi edellisten kausien voittajat? Minä voittaisin varmasti Tianan ja Janen hetkessä...." 

Kröhöm. Olet ollut kuitenkin mukana valitsemassa neljännen kauden kilpailijoita. Haluatko paljastaa jotain tulevasta kaudesta?
"Ai jotain muuta vielä, kuin että siellä kilpailee söpöjä, suloisia, karvaisia otuksia? Höh. En. Sen verran voin sanoa, etteivät kaikki ole karvaisia. Ja sen verran voin paljastaa, että kaikki ovat naaraspuolisia kilpailijoita. Ja senkin paljastan, että osa kävelee kahdella jalalla, osa neljällä. Ehkä osa kävelee välillä kolmella, tai ehkä osalla ei ole jalkoja lainkaan! Hahaa! Mitäs siihen sanotte!?! Olen myös kuullut huhuja, että kisaan olisi tulossa uusi juonenkäänne, joku äänestykseen liittyvä seikka... Mutta ei siitä sen enempää. Haluan vielä sanoa kaikille tuleville kilpailijoille, että älkää kuvitelkokaan päihittävänne minua! Sillä minä olen suurin, kaunein ja paras. Ja vaikka karvaisinkin, jos täytyy!"


Kiitos kommenteistasi, Gothel. (Toivottavasti emme näe enää ikinä, kröhöm....) Ken on maassa kaunehin? -kisan neljäs tuotantokausi alkaa ensi viikon torstaina, lokakuun 2. päivä. Jännitämme kilpailua jo innolla!


PS: Ken on maassa kaunehin? -sivu (vasen palkki, Rinki tinki tinkin sivut) on päivitetty. Sivulta pääsee nyt helposti kertaamaan edellisten tuotantokausien tapahtumia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti